top of page
Praktisk information
Praktiske informationer inden arrangementet
Det vigtigste er, at I får en fantastisk oplevelse!
Inden vi kan fejre selve begivenheden, er der en række praktiske ting vi skal gennemgå.
I en indledende dialog, tager jeg kontakt til dig/jer, for at snakke festen igennem.
Hvis I har brug for det, kommer jeg gerne med inputs og gode råd og efter en grundig gennemgang og behovsafdækning afgøre vi sammen, om der er behov for, at jeg ser lokaliteten inden den store dag.
Musikken er omdrejningspunktet for det hele.
Det er vigtigt, at vi taler ønsker og præferencer igennem. Jeg har et meget bredt musikkatalog, og kan stort set altid opfylde Jeres ønsker. Jeg tilbyder altid, at I kan sende mig en liste med vigtige musiknumre, så vil jeg på forhånd forberede mig grundigt inden arrangementet.
Derefter vender jeg tilbage med en samlet pris for hele arrangementet, hvor kørsel, opsætning, nedpilning og min DJ performance er inkluderet.
For at aflaste jer mest muligt, aftaler vi om jeg skal tage direkte kontakt til lokaliteten, hvor arrangementet afholdes, og aftale detaljerne omkring levering af anlæg ect.
Som udgangspunkt vil jeg, i det omfang lokaliteten tillader det, sætte udstyret op, inden jeres gæster ankommer.
Vi aftaler om I ønsker musik under maden og hvad tid jeg skal møde op til arrangementet.
Efter arrangementet bliver anlægget pakket ned og jeg kontakter jer efterfølgende, for at følge op og sikre mig at alt har levet op til forventningerne.
Med en lyttende og fleksibel tilgang, er min service altid i højsæde og jeg vil gøre mit bedste for at sikre, at alle steps i processen gøres så nemt og enkelt for jer som muligt.
bottom of page